понеделник, 2 февруари 2015 г.

Торта"Frozen"/"Замръзналото кралство"



Тортата е по идея и повод рождения ден на една малка,лъчезарна госпожица-Калина,дъщеря на моя приятелка.
Темата е композиция с героите от популярно детско филмче Замръзналото кралство или така наричано Frozen.
Първия етаж е по тази рецепта.пак за неин рожден ден.Втория етаж по тази рецепта.,направени от майката на рожденичката.
Аз по-скоро декорирах тортата.


Замъка направих от захарно тесто,украсен с айсинг.


Фигурите на героите са пластмасова колекция на Disney,за да са по-реалистични,а и да останат след това,така си пожела детето.


По принцип не съм привърженик на неядливи елементи по тортите,но все пак си знам възможностите/не съм склуптор де/,пък и с тези нови детски герои....приех с радост идеята.


Като цяло съм доволна от резултата,получи се симпатична и реалистична спрямо тематиката торта.По-важно е,че рожденичката е доволна,тя през цялото време взимаше дейно участие в процеса на правенето,особено в подредбата на героите.


Тортата естествено е придружена и с тематични бисквитки по тази рецепта.


Честит Рожден Ден,Калина!
С пожелание за здраве и щастливо детство!


Весел Празник!

3 коментара:

  1. Здравейте,искам да ви попитам може да изработите такава торта за дъщеря ми,и колко ще ми струва разбира се.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не се занимавам с поръчки,любител съм,за тази цел има сладкарници.

      Изтриване
  2. Оставям си емайла за връзк с мен.
    daskalovi_@abv.bg

    ОтговорИзтриване