неделя, 26 февруари 2012 г.

Пълнени пилешки бутчета с извара и спанак


Тези бутчета са по идея от една книжка,която си купих наскоро и чиято рецепта поизмених според наличните ми продукти.Ще напиша как ги направих аз.
Продукти:
2 пилешки бутчета
100 гр.извара
100 гр замразен спанак
1 скилидка пресован чесън 
1 с.л. настърган кашкавал 
1 с.л.масло
сол
червен пипер
чубрица
Смесих  изварата+спанака+чесъна+кашкавала+сол,разбърках с вилица,не съм пасирала,за да се усещат продуктите.Бутчетата ми бяха цели,разрязах ги на две-получиха се две горни и две долни бутчета.Кожата на бутчетата се отлепва от месото.В получения джоб се слага от плънката.Кожата се намазва с масло,посолява се и се натрива с червен пипер и чубрица.Сложих ги  в тавичка с малко вода на дъното.Около бутчетата сложих нарязани морков и картоф.Завих с фолио и се пекоха около час,после отвих, за да се запече кожичката.Получи се чудесно.

2 коментара:

  1. Много ми допадна идеята за пълнените бутчета,Ели!
    Изглеждат апетитно и са с чудесен загар!
    Ще пробвам някой ден.
    Хубава и слънчева седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина чудесно ,Ели ! Много хубава рецепта , а комбинацията спанак-извара ми е любима във всяко ястие !
    Лека нова седмица ! Поздрави !

    ОтговорИзтриване