петък, 31 юли 2015 г.

Торта за бъдеща мама


Тортата е тематична,правих я по повод радостната новина,че ще си имаме внуче.
Виждала съм такъв тип торти,които са запазена марка на американските бебешки партита,организирани преди да се роди бебето,и винаги съм се чудила,как ги разрязват.
Но американската мода явно навлиза и в Европа.
Не съм мислила,че ще направя такава торта,защото/както казах по-горе/  за мен е твърде канибалско да я разрежеш.
Но след,като сина ми сподели,че са им интересни такъв тип торти и ги харесват,прецених,че трябва да направя,все пак сега е момента.


Взех да мисля варианти,кога и как да я направя,така или иначе няма да я опитат,понеже няма да си идват това лято /живеят в чужбина/,ще я видят само на снимка.
Основата беше ясна,по няколко дози-шоколадов салам за бюста и кралска бисквитена торта за корема,измазани с ганаш,за да мога да оформя в желаната форма,а и след това да префасонирам,без да разрязвам,като класическа торта.Направих крачето от фондан и оставих да съхне.




Започнах да разглеждам варианти за модел на рокля от интернет,но там логично повечето са в розово или синьо,тук там някой друг нюанс,който не ме грабваше,а мен ми трябва нещо неутрално,защото още не се знае пола на бебето.
Мислех си да е стилна черна рокля,класика в жанра,черното е винаги на мода,независимо в какъв период е жената,но пък в един момент ми идваше малко в повече тази идея.
И така реших ще е в оранжево,а и Симона харесва този цвят.


Получи се свежа и слънчева.
Но ме глождеше мисълта за черно.
След фотосесията и преди да я разваля,реших все пак да видя,как ще изглежда първоначалната ми идея-малка черна рокля на Шанел.
Ми...,хареса ми.



В крайна сметка тематичната торта се превърна в множество шоколадови топчета,които раздадох на  близки,приятели и съседи,ей тъй за здраве.



Честит Рожден Ден,Симона!







5 коментара:

  1. Симона Кадикянова31 юли 2015 г. в 10:23

    Най красивата торта!!Благодаря! ������

    ОтговорИзтриване
  2. Симона Кадикянова31 юли 2015 г. в 10:24

    Най красивата торта!!Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Дано съм те изненадала,макар и виртуално.

    ОтговорИзтриване
  4. Симона Кадикянова31 юли 2015 г. в 10:37

    Оо ,даа и то много.

    ОтговорИзтриване
  5. Ели, да са здрави мама и бъдещото внуче, прекрасна изненада! :)

    ОтговорИзтриване