неделя, 11 декември 2016 г.

"Разрязана торта" за Ванеса



Тортата е по повод първия рожден ден на внучката ми Ванеса.
Да ни е жива и здрава и да ни радва.
Доволна съм,как се получи тортата,а и не само тя,а всичко около нея,но все пак тортата е акцента на всеки рожден ден.
От доста време я обмислях,и като модел и вкусово,понеже е по-нетрадиционна,няма много инфо в нета ми отне повече време за избистряне на цялостната концепция.
Спрях се на торта"Династия"
За тази торта направих доза и половина,като изпекох 5 блата/ 25-26 см/.за да получа нужната ми височина/11-12 см/.Крем също доза и половина,всичкия между блатовете сложих.Получи се много добре,тортата е стабилна,направо измазах с маслен крем и  покрих с фондан,не се наложи да слагам странични платки.
Само от снимките не съм доволна ,но,като пекна едно слънце,уж е декември месец,то беше,като пролет,но здраве да е.




















и парче в разрез


Парти масата








Няма коментари:

Публикуване на коментар