понеделник, 13 октомври 2014 г.

Торта"Мики и Мини в Париж"

 
Тортата е за годеницата на сина ми и,макар,че на пръв поглед е с детски мотиви,
тя е тематична,заради предисторията си,която е много романтична:
В деня на любовта 14.02.2014г./тази година датата е огледална/сина ми подари пръстен на приятелката си Симона в Париж на върха на Айфеловата кула.
Така казано се сгодиха в деня на любовта,в града на любовта и на върха на символа на любовта.Естествено събитието е придружено с посещение на Дисниленд-светът на Мики Маус,а Симона по принцип си обожава Мики и Мини във всякакъв вариант.
Така се заформи идеята ми за тортата,и малкото време с което разполагах.За съжаление рождения ден е в период,в който имам много работа и не мога да се впусна в грандиозни проекти за 3D торти,каквито замисля сина ми.Гледам поне да спазвам тематиката,макар и с дребни елементи,които да мога да направя предварително,а да сложа в последния момент.
Това е миналогодишната торта,която правих за Симона.
Самата торта е шоколадова,но този път с ванилов крем.
Честит Рожден Ден!
С пожелание за щастлив съвместен живот и много любов!
 
 
 
 

2 коментара:

  1. Симона Кадикянова13 октомври 2014 г. в 18:33

    Благодаря!И двете торти са прекрасни,но втората символизира нещо много по силно и истинско! 😍

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се,да съм пресъздала символиката и да почуствате отново емоцията.

      Изтриване