неделя, 8 април 2012 г.

Великденска украса и изпълнената задачка от Ивана

Стартирам великденската подготовка с украсата,която внася празнично настроение у дома.

 









 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
 

 

 

Тук в снимки изпълнявам задачката,поставена ми от Ивана http://buonafurcettaivana.blogspot.com/2012/04/blog-post_04.html
  и дано съм разбрала правилно идеята на задачата,която беше да си снимаме източниците,от които черпим идеи.Това е което имам у дома.Навремето купувах и много списания,които поради липса на място са складирани на село и разни книжки за зимнина,туршии,сладка и конфитюри,които ми трябват само там. 

 
  Това са ми най-новите,от тази година-кулинарната поредица"За модерни хора"на издателство Гурме,която не съм допълнила все още.


 
 Тези трите също са ми нови от поредицата"Как да сготвим"на списание Меню,очаквам и следващите издания.


 
 Това са две много хубави книги на Жак Пепен и Джон Бътлър,които са с богати илюстрации,много и разнообразни рецепти,и най-вече с дебели корици. 


 
 Книжлетата ми за десерти.


 
 Тази е 991 страници без илюстрации.


 
 Тези са ми много стари,но много ценни.






И любимия ми тефтер,подарък от сина ми.

2 коментара:

  1. Ели , чудесно си украсила за празника ! Много красиви свещници и вазички !
    И задачката е изпълнена за 6 :), а книгата на Жак Папен много я искам :)), през май ще се прибера за малко в Б-я и дано я намеря в книжарниците :) !
    Хубава нова Светла седмица ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно си украсила дома,Ели!Богата колекция от кулинарни книги си показала!Изключително ценни и в голяма помощ за всяка домакиня!
    Хубава празнична седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване