неделя, 14 април 2013 г.

Торта"Бицепс"

 
Тортата е шоколадова,по повод рождения ден на племенника ми и е най-странната,която съм правила до сега/не,че кой знае колко съм направила/,но и като цяло информация за такъв вид торта има много малко,да не кажа почти никаква,освен някоя снимка из руските форуми,или поне аз не намерих,но както и да е трябваше да измисля удачен вариант за краен резултат.Макар,че разполагах с време/през което тайничко очаквах да се промени решението/,естествено оставих всичко за последните дни,абе не ми беше по сърце тази торта,безлична,като цвят и модел.Получи се доста реалистично,даже не очаквах такъв резултат.

 
Ще опиша накратко,как процедирах с формата,макар,че има кусури,нещо китката не съм доизкусурила,но си казах в крайна сметка ръце и мускули разни,пък и това все пак е торта.
 

 
След дълго мислене в каква форма да изпека блата,че да е най-лесно оформянето,реших във форма-сърце.Нправих една доза блат и 1/2 доза крем,но само сметана и шоколад.Като изстина,срязах на две и слепих с ганаша,престоя и изрязах що-годе формата,която си представях/и гледах естествено/.За мускулите си мислех,че трябваше наслагване,но то си беше живо моделиране.От изрезките от блата с малко сметана направих смес,с която моделирах.Оставих да стегне,измазах с маслен крем/масло и пудра захар/два пъти,за да не прозира тъмния блат под светлото покритие.Доста се чудих и как ще докарам телесен цвят,но и с него се справих,мисля прилично.Омесих марципан"Варна",че той не е снежно бял по принцип и с няколко капки кафява боя се получи.Покрих бицепса,дооформих и така...

 
Надявам се рожденника да я хареса.

6 коментара:

  1. Справила си се прекрасно, Ели, толкова реалистична е тортата ти. Със сигурност рожденикът е бил много щастлив. Да е жив и здрав и все така добра леля да бъдеш.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Гери,наистина се получи що-годе реалистично,рожденника я оцени,което е най-важно.
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Определено си й придала нужната форма,а и цвят!Не ,че съм се съмнявала в теб. :)
    Искам да ти благодаря и тук за оказаната помощ!
    Да е жив и здрав рожденикът!Сигурна съм ,че ще остане очарован като види тортата.
    Хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,получи се що-годе прилично и рожденника беше доволен,което е по-важно.
      Спокойна вечер!

      Изтриване
  3. Тортата е станала невероятна!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. :) Много оригинална идея и страхотно изпълнение, поздрави!

    ОтговорИзтриване