вторник, 18 април 2017 г.

Кюфтенца от варени яйца


Една идея за останалите великденски яйца.
Продуктите са примерни и могат да варират,като количество и асортимент,важно е да се получи смес с консистенция за оформяне на топчета.

5-6 сварени яйца
стрък зелен лук
50 гр.сирене
50 гр.кашкавал
2 скилидки чесън
2с. л.цедено мляко
2 с.л.галета

2 яйца
галета
олио за пържене

Яйцата,сиренето и кашкавала се настъргват,чесъна се пасира,лука се нарязва,прибавя се цеденото мляко и галетата и всичко се обърква.
Оформят се топчета,колкото орех,овалват се в галета,потапят се в яйце,отново в галета и се пържат.

4 коментара:

  1. Страхотна рецепта! Точно за момента след Великден! ;)
    Бих искала да попитам дали има вариант кюфтенцата да не се пържат, а да се опекат на фурна?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Предполагам,че не е проблем и да се избегне пърженето,но лично аз ги предпочитам така.Заменяла съм пърженето на много рецепти с печене на фурна,от рода на картофени кюфтета,тиквички,пилешки хапки и т.н.-ами вкуса е различен и ми е постно.Ако се налага по здравословни причини го правя,но просто,защото видиш ли било вредно,не го приемам,има си неща,които си вървят да са пържени,особено панираните,все пак не ги ядем ежедневно,но всеки преценя за себе си.
      Хубав ден!

      Изтриване
  2. Ели, привет! Поздравявам те за вкусните яйчица, страшно хубава идея! :)
    Преди няколко дни опитах да се свържа с теб по пощата, имах един въпрос, но така и не получих отговор. Ще съм благодарна, ако ти остане време и ми отговориш. :)

    Благодаря ти и усмихната пролет!

    ОтговорИзтриване
  3. Съжалявам,но не съм видяла,сигурно е много късно за отговор,но не съм разбрала и въпроса,ако искаш пиши ми
    elkagrozeva@gmail.com

    ОтговорИзтриване