вторник, 21 октомври 2014 г.

Торта"Jack Daniels и Red Bull"

 
Тортата направих за сина ми,който днес е рожденик,но понеже е далече и рождения ден е по такова време в което не сме заедно и никога не мога да му направя торта реално,реших да я направя специално, да и се наслади,макар и виртуално.
Надявам се изненадата да го зарадва.
 
 

Първоначално идеята ми беше бутилката да е със стандартни размери и да поръчам готов ядлив етикет,за да е съвсем реалистична,но никъде тук не намерих и се наложи да променя цялостната концепция на замисъла ми.
Съответно бутилката стана доста голяма/почти галон/,за да мога по някакъв начин да вместя буквите и да е съразмерна.
Като цяло,мисля,че се получи доста реалистично,ако ли не,поне е тематично.
Надявам се рожденика да я хареса.
 
Бутилката е Шоколадова торта ,двойна доза,изрезките/блат и крем/омесих и дооформих заоблените детайлите.
Кутийката е Шоколадов салам
Всичко е измазано с маслен крем и покрито с фондан.

 
Честит Рожден Ден!
С пожелание за здраве,щастие,любов и късмет!
Весел празник!
 
 
 

 
 

3 коментара:

  1. Симона Кадикянова21 октомври 2014 г. в 23:13

    Невероятен усет,страшно реалистична,и много хубава!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,надявам се,да съм изненадала рожденика,макар и виртуално.

      Изтриване
  2. Ели, да ти е жив и здрав! Сигурна съм, че си го зарадвала. :)

    ОтговорИзтриване